Compania aeriană Blue Air reia, de marţi, zborurile regulate spre majoritatea destinaţiilor sale tradiţionale, printre care se numără Marea Britanie, Spania, Italia şi Belgia.
Blue Air anunţă că programul planificat, ce include peste 250 de zboruri pe săptămână, în următoarea perioadă este complet operaţional.
Destinaţiile acoperite de Blue Air de pe Aeroportul Bucureşti Otopeni sunt Belgia (Bruxelles), Cipru (Larnaca), Danemarca (Copenhaga), Finlanda (Helsinki), Franţa (Paris Beauvais, Lyon, Nisa), Germania (Koln, Hamburg, Stuttgart), Irlanda (Dublin), Italia (Florenţa, Milano Malpensa, Napoli), Marea Britanie (Liverpool, Londra Luton), România (Cluj, Iaşi), Spania (Malaga, Valencia, Palma de Mallorca), Suedia (Stockholm).
De pe Aeroportul din Bacău sunt programate zboruri spre Belgia (Bruxelles), Italia (Bergamo, Roma, Torino), Irlanda (Dublin), Marea Britanie (Londra Luton).
De pe Aeroportul din Iaşi vor fi curse spre Bucureşti, Belgia (Bruxelles), Franţa (Paris Beauvais), Germania (Koln, Munchen), Italia (Torino), Marea Britanie (Londra Luton), de pe Aeroportul din Cluj spre Irlanda (Dublin) şi Bucureşti iar de pe Aeroportul din Sibiu spre Germania (Stuttgart).
Zboruri interne de la baza Blue Air din Torino sunt spre Alghero, Catania, Lamezia Terme, Napoli, Trapani.
Zboruri regionale de la baza Blue Air din Larnaca vor fi către Atena şi Salonic.
Oana Petrescu, CEO Blue Air, a spus că în pofida dificultăţilor temporare generate de suspendarea zborurilor ca urmare a pandemiei de COVID-19, compania este hotărâtă să zboare, să îşi onoreze toate angajamentele şi să îşi plătească toate datoriile.
Pentru a asigura reluarea în bune condiţii a zborurilor regulate şi onorarea tuturor obligaţiilor asumate către pasagerii, angajaţii şi partenerii săi, Blue Air Aviation S.A. a apelat la procedura de concordat preventiv.
„Astfel, odată cu reluarea programului normal de zbor, Blue Air va fi în măsură să acopere din încasările curente toate sumele necesare operării la timp şi în condiţii de siguranţă a acestor zboruri. În ceea ce priveşte pierderile directe generate de pandemie, acestea vor fi acoperite prin ajutorul de stat aprobat de către Guvernul României prin Memorandum-ul adoptat în data de 23 aprilie 2020, iar datoriile către clienţi şi către furnizori vor fi plătite eşalonat”, au transmis reprezentanţii companiei.
Compania aeriană low-cost Blue Air a anunțat că prelungește orarul call center-ului, inclusiv în weekend, pentru a mări capacitatea de gestionare a volumului mare de solicitări primite.
În actualul context, volumul apelurilor în call center ajunge zilnic la un număr greu de gestionat într-un timp foarte scurt, acesta crescând de peste patru ori față de nivelul de dinainte de perioada de pandemie.